niedziela, 28 lipca 2013

Perfumy: CHRISTINA AGUILERA RED SIN.

 Zapraszam Was na pierwszą na moim blogu serię postów. Przedstawię w niej pięć zapachów które aktualnie posiadam. Żałuję tylko, że nie możecie ich poczuć razem ze mną :) Zaczynajmy!


CHRISTINA AGUILERA RED SIN


Wygodny, miękki fotel, w którym zapadasz się z ulubioną książką w ręku, masz na sobie puchaty sweter, pokój pogrążony jest w półmroku jedynie kominek delikatnie oświetla pomieszczenie, i strzela w nim palące się drewno, czujesz się bezpiecznie gdy za oknem wszystko przykrywa warstwa białego puchu, a z nieba sypie śnieg.

Tak widzę ten zapach gdy zamknę oczy. Dla mnie idealni nadaje się na jesienno-zimową porę

Słodki, bardzo kobiecy, w którym można się 'schować' w zimne, pochmurne dni. Nie użyłabym go latem - jest zbyt duszący. 

Jedynym jego minusem jest niestety to co najważniejsze czyli trwałość. Szybko wietrzeje. Posiadam miniaturkę 15 ml, była w zestawie z balsamem i żelem pod prysznic. Dopiero po użyciu wszystkich trzech produktów zapach pozostaje na naszej skórze długo, solo niestety szybko znika .

Nuty zapachowe:
Nuty głowy: cynamon, jabłko 
Nuty serca: cyklamen
Baza: piżmo, imbir, drewno sandałowe.

Zakochałam się w nim od pierwszego psiknięcia. Szalenie uwodzicielski, słodki i zmysłowy. Polecam osobom które lubią ciężkie, "otulające" zapachy :)














Znacie? Jaki jest Wasz ulubiony zimowy zapach?

111 komentarzy:

  1. Chciałam sobie kiedyś taki kupić, ale postawiłam na playboy'a. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi nieziemsko pachnieć! :)
    A ja dalej czekam na Twój cover! :D Nie myśl, że zapomniałam ;p

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam te perfumy, bardzo fajne są :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zimą uwielbiam psikać się Naomi - Naomi Campbell :) Ale oszalałaś chyba w taki upał z tym opisem :P

    OdpowiedzUsuń
  5. zachęcająco go opisałaś :)
    ja póki co jeszcze szukam swojego ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego zapachu, ale jeśli pojawia się cynamon.... tak, to pewnie mógłby być mój zimowy zapach (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczo wygląda :)
    http://enterandspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. na zimę rzeczywiście wyglada na idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wąchałam tę perfumę i trochę zbyt mocna jak dla mnie ;))


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam, ale ciekawie Ci się ten zapach kojarzy ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. O, Kochana! Nie zapomnialam! ; D i czekam! moje nagranie mozesz posluchac juz na ising, link na blogu ;)
    przepraszam ze z anonima ale pisze z tel i nie chce mi sie logowac na konto ; p

    OdpowiedzUsuń
  12. O, Kochana! Nie zapomnialam! ; D i czekam! moje nagranie mozesz posluchac juz na ising, link na blogu ;)
    przepraszam ze z anonima ale pisze z tel i nie chce mi sie logowac na konto ; - S Y L L

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tego zapachu:) ale zdaję mi się, że przypadłby mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadne zapachu nie znam ale trzeba wybrac sie do rosmana sprawdzic jak pachna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam, ale raczej nie przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem fankom takich zapachow :) buteleczka tez urocza

    OdpowiedzUsuń
  17. hmm ja tak rzadko używam perfum :O

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam kiedys taki fioletowo czarny :D tego jeszcze nie wąchałam !
    obserwacja za obserwację ?
    hejtutajsandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety nie znam tego zapachu ale flakon wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie troszkę za mocny ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam żadnego z nich
    w sumie wciąż szukam tego idealnego zapachu dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety nie kojarzę tego zapachu ;(
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na odstresowanie się od tych upałów :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tego zapachu, powącham przy najbliższej okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie miałam okazji wąchać tych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  25. Na zime nie mam ulubionego zapachu - wtedy kupuję różne perfumy ^^ A na lato najbardziej chyba lubię Dolce&Gabbanna Light Blue, niesamowity cytrusowy ale delikatny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow jak pięknie opisałaś skojarzenie :))) Jestem pod wrażeniem rzemiosła artystycznego ;) Jak ma piżmo, to coś dla mnie :) Lubię takie zapachy :) Powącham jak będę w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam go dostałam od chłopaka nie zamieniłabym na inny!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale to znakomicie ujęłaś :) Normalnie jak jakiś poemat czy tez esej :) Już chyba się zakochałam w tym zapachu...uwielbiam cynamon :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam tych perfum ale musze isc już cos wybrać bo mi się wszystkie pokonczyly:))
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  30. Czyli na zimę, zwłaszcza Boże Narodzenie jak znalazł ;)
    Podoba mi się, jak go opisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa jestem tego pierwszego flakoniku. Lekkie zapachy to zdecydowanie coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oooo to w takim razie ten zapach jest idealny dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. ja mam By night i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Znam, wąchałam i podobał mi się. Ale rzeczywiście bardziej na jesienno- zimową porę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawi jesteśmy jak pachnie, zachęcasz:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna butelka! szczerze mówiąc nie wiem jak pachną te perfumy ale z ciekawości sprawdzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Moja siostra miała perfumy Christiny Aguilery i ich zapach baardzo mi sie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  38. O kurcze, cynamon, jabłko. czuję, że mogłoby mi się podobać :) muszę niuchnąć. Akurat ja lubię cięzkie i otulające zapachy, jak to napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiem niestety jak one pachną, muszę gdzieś je dorwać xD

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja mam od Kryśki inne perfumy ale mi sie znudzily:P

    OdpowiedzUsuń
  41. szkoda, że szybko wietrzeją, ale skoro mają taki piękny zapach to chyba warto się w nie zaopatrzyć :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam owocowe, słodkie zapachy, więc zastanawiam się czy ten byłby dla mnie odpowiedni. Zniechęcają mnie trochę nuty bazowe tej perfumy - piżmo, imbir, drewno sandałowe. Chociaż powąchać tester w sklepie - zawsze można ;) Chociaż szkoda, że tak krótko utrzymuje się na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie miałam okazji wąchać tego perfumu ale czarna wersja bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja jestem perfumoholiczka, uwielbiam je pod każda postacią ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. muszą ślicznie pachnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. aż muszę powąchać! ja jeszcze nie odkryłam swojego ulubionego zimowego zapachu...

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja uwielbiam wersję " By Night" ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. mam słabość do perfum jednak tych nie wąchałam jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. nie znam tego zapachu:) jutro na zakupach koniecznie go sprawdzę, a flakonik piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kochana zapraszam do mnie na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. nie lubie cynamonu ale ten perfum to po prostu magia! :D

    OdpowiedzUsuń
  52. no ja też :D zdziwiłam się ,w dodatku są naprawdę dobre:O

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie wiem jak ten poszczególny, ale Christiny zapachy miałam dwa i obydwa UWIELBIAŁAM! Mega pachną <3
    mackabellablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Muszę kiedyś sprawdzić ten zapach :)

    http://for-a-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Dobrze, że o nich wspominasz, bo szukam "mojego" zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam takie zapachy, może jak odłożę fundusze to skuszę się na ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jej, jak ty to łądnie opisałaś. Hm... musi naprawdę pięknie pachnieć.
    Wybacz, że sprawiam kłopot. Informuję, że zmieniłam adres i nazwę bloga.

    http://theuniqueblonde.blogspot.com/

    x x x Isabelle

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie mam pojęcia jak pachną, jednak wolę bardziej kwiatowe zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Po opisie wnioskuję,że byłyby idealny i dla mnie :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  60. nie używałam ale wiem jak pachną :D całkiem fajne
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie miałam go jeszcze, ale zapach brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  62. One of my favorite perfume! sad I can not buy them in Korea ;(

    http://differentcands.blogspot.kr/2013/07/back-from-vacation-and-choies-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Oj.. nie przepadam za cynamonem więc najprawdopodobniej nie jest to zapach dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  64. używałam czarnych,są mega kobiece :) polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. o kurczę, muszę ich spróbować:)
    może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  66. Sama nie posiadam ,ale moja znajoma ma i mówi , ze jest świetny i , że nie żałuje , że go kupiła ! poleca wszystkim więc jak widzę , że i tu jest polecany to i ja je kupię !:D
    pozdrawiam gorąco :*
    http://laura-lauurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. chętnie go powącham przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Mam inny zapach perfum Christiny. Też jestem zadowolona ;)
    Obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  69. nie wąchałam, ale z opisu raczej nie w moim guscie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie przepadam za zapachami Christiny Aguilery :(

    Ps. Co do lakierów CK to u mnie były jeszcze różowe, czarne i jakiś jasny perłowy róż. Także szukaj :)

    OdpowiedzUsuń
  71. wyobrażam sobie piękny zapach mmmm. Szkoda, że tak szybko wietrzeje.

    OdpowiedzUsuń
  72. mm zapach musi być super, szkoda, że szybko wietrzeje

    OdpowiedzUsuń
  73. Wiesz co akurat ten zapach jakoś nie przypadł mi do gustu. Ogólnie Christina jakoś mi nie leży tak samo jak zapachy Naomi Campbell.

    www.makefashioneasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. nie mialam doczynienia z tym perfumem,ale raczej niew moim guscie

    OdpowiedzUsuń
  75. Mi ostatnio wpadła próbka perfum Cherry in the air Escady i była to miłość od pierwszego wejrzenia :) . Ale niestety, jak to często bywam, cena równie powalająca, co zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Mój ulubiony zimowy zapach to Dior Hypnotic - nie moge sie od niego uwolnić - uzywam go już ponad 10 lat :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na mobile mix!

    OdpowiedzUsuń
  77. Już komentowałam tego posta więc zapraszam do mnie na małe ogłoszenie ;)

    www.makefashioneasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. świetny , pozdrawiam cieplutko :*
    miałam takie są bardzo ładne
    http://laura-lauurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Jeszcze tego zapachu nie znam, ale lubię perfumy od niej, są takie słodkie. :D

    OdpowiedzUsuń
  80. fajny blog.dodałem cie do obserwowanych.zapraszam na mój blog www.stankoos.blogspot.com.. i w miare mozliwosci prosze o dodanie do obserwujacych..pozdrawiam-stankoos.dziekuje..

    OdpowiedzUsuń
  81. sporo czytałam o jego zapachu! większości się podoba:)

    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  82. Nie przepadam za ciężkimi zapachami.. ale może warto go przetestować? ;>

    OdpowiedzUsuń
  83. zachęciłaś mnie do powąchania tego zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  84. świetny blog! :D
    zapraszam http://littlee-thinggss.blogspot.com
    obserwujemyy??

    OdpowiedzUsuń
  85. Super buteleczka, przyciąga wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. kochana, gdzie Ty się podziewasz?

    OdpowiedzUsuń
  87. nie miałam, ale właśnie kończą mi się moje E. Arden więc może się na nie skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  88. ja używam jednych cały rok ;d

    dodajemy do obserwowanych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Uwielbia tylko że z czarnym napisem :)))

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Chyba skuszę się na te perfumiki-uwielbiam słodkie zapachy :)
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  91. nigdy nie sprawdzałam jak pachnie / musze ją sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  92. podoba mi się ten zapach, ale nie posiadam jeszcze swojej buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Mnie nie przekonuje, z "Aguilerek" wolę Inspire. Mniej ciepłe, ale nie tak mdląco słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  94. Jakoś nigdy specjalnie mnie nie pociągały zapachy Christiny... ale tak ładnie je opisujesz, a ja tak bardzo uwielbiam zapachy "otulające", że stwierdziłam że musze je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Hej. Otagowałam Cię w tagu u mnie na blogu http://dooominica.blogspot.com/2013/11/autumn-tag-czyli-jesienny-tag.html Mam nadzieję, że odpowiesz na niego u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  96. ja z zapachów różnych to używam tylko mgiełki :D

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Kiedyś je miałam :) bardzo fajne ! :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  98. Fajny jest ten zapach
    obserwacja za obserwacje?
    http://sisterrforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...