niedziela, 30 czerwca 2013

Podkład ASTOR Skin Match

Dziś o podkładzie Skin Match firmy ASTOR słów kilka.




 Zacznę od tego, że zakupiłam produkt 31 grudnia 2012 roku gdy w Tesco była promocja -50% na całą kolorówkę, więc produkt jest bardzo wydajny, minęło już 5 i pół miesiąca, a końca nie widać.
 Na początku byłam bardzo zadowolona. Podkład świetnie wtapiał się w moją bardzo bladą skórę. Koleżanki na uczelni od razu zauważyły poprawę stanu mojej cery, gdyż był to czas gdy zmagałam się  z wieloma zmianami trądzikowymi, a dermatolog przepisał mi lek, który bardzo mocno podrażniał moją skórę, przez co twarz była jedną wielką czerwoną plamą.



Niestety z czasem mój podkład ściemniał, mimo że przechowuję go zamkniętego w szufladzie. Nie jest narażony na działanie promieni słonecznych czy powietrza. Na szczęście mamy lato i mam nadzieję, że w końcu wyjdzie słońce a ja nabiorę koloru i będę mogła zużyć produkt do końca.

Kolejną wadą podkładu jest to, że nie odpuści on żadnej suchej skórce. Podkreśla je bardzo mocno. Wygląda to naprawdę bardzo nieestetycznie. Tak więc, jeśli masz skórę suchą z tendencją do łuszczenia  nie polecam.

Astor na mojej twarzy:


Zdjęcie było zrobione od razu po nałożeniu podkładu. Ja osobiście lubię podkłady średnio kryjące. Takie, które nie tworzą maski. Moją zmorą na dzień dzisiejszy są przebarwienia, a podkład ukrywa je na tyle by skóra wyglądała zdrowo, jednolicie ale nie płasko.


Podsumowując: Nie zdecyduję się na jego ponowny zakup. Mimo tego, że był naprawdę w porządku to na moją decyzję wpłynęły przede wszystkim dwa czynniki: mianowicie to, że produkt ma tendencje do ciemnienia, a ja nie jestem w stanie zużyć go w miesiąc czy dwa póki wszystko z nim w porządku, a po drugie często borykam się ze suchymi skórkami, więc zależy mi aby ich dodatkowo nie podkreślać.

Do napisania!

7 komentarzy:

  1. Znowu drogi kosmetyk :P Ja używam podkładu Essence, Stay all day 16h... W sumie używam go od 2 lat i mogę szczerze polecić :) I co Cię ubodło w Astorze- ciemnieje. Essence starcza mi na jakieś pół roku i konsystencja i kolor się nie zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 20 kilka złoty to moim zdaniem cena w sam raz ;)

      Usuń
  2. widzę ,że fajnie kryje - muszę mu sie bliżej przyglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli nie masz problemu ze skorkami to jak najbardziej;)

      Usuń
  3. Ja też mam problem z suchymi skórkami, więc raczej odpada. I również lubię podkłady, które nie tworzą maski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za podkładami, które ciemnieją na twarzy ;/ Mam podkład "Stay Matte" z Rimmela, który kilka minut po nałożeniu na buzię - ciemnieje o 1, 2 tony...

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem przyzwoity podkład, ale jestem wierna Revlonowi ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...